Dagje op visite bij Jascha en de kinderen - Reisverslag uit Foothill Ranch, Verenigde Staten van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu Dagje op visite bij Jascha en de kinderen - Reisverslag uit Foothill Ranch, Verenigde Staten van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu

Dagje op visite bij Jascha en de kinderen

Door: Marleen Broeders

Blijf op de hoogte en volg Luciën en Marleen

01 December 2014 | Verenigde Staten, Foothill Ranch

We staan vroeg op om nog even te ontbijten met Rene en Gizzy. Even gezellig een bagel eten bij starbucks. Gelukkig komen we op de terugweg naar de kamer ook nog even Jaap en Martine tegen om afscheid te nemen. Daarna gaan we op weg naar LAX (vliegveld) met de shuttlebus van het hotel. Op hetvliegveld stappen we over op de shuttlebus van het autoverhuurbedrijf. We hadden een SUV middenklasse gehuurd maar hebben ter plekke besloten om een stoere auto te nemen en nu rijden we een Dodge Charger! Geweldige auto. Omdat Lucien al de hele week heeft gereden op de motor, stap ik achter stuur. We gaan richting het huis van Jascha en rijden eerst naar Laguna Beach. We zijn daar niet zo lang.het is erg bewolkt vandaag dus de zee is niet zo mooi. Ook zijn er veel zwervers. Omdat het vandaag wereld Aidsdag is worden hier en daar slachtoffers herdacht. Na een uur en een heerlijke smoothie, rijden we verder naar Jascha. Zij komt net thuis uit haar werk als wij komen aanrijden. Zo goed om elkaar weer even te zien. Sal is op zakenreis dus hem zien we niet, maar Jascha's zus is er ook. Gezellig hoor. Na een kop thee gaan we even naar de.lokale hobbywinkels om wat materiaal te scoren. Altijd leuk om te doen. Daarna weer terug naar Jas. Om half 7 halen we Jake van waterpolo, zien we Diane en gaan we terug naar Jas haar huis om lekker met elkaar te eten. Eigenlijk zouden we bij hun blijven slapen maar we besluiten toch terug te gaan naar noord LA. Dan hebben we morgenochtend geen files en Jascha heeft een examen morgen vroeg dus kan zij ook nog even leren en voorbereiden. Dus nemen we om een uur of 9 weer afscheid en rijden nog anderhalf uur naar Burbank LA.

• 02 December 2014 - 19:24

Mariëtte Muis:

Wat is het toch gezellig om je reisverslag iedere keer weer te lezen. Geniet er nog van !!!

• 03 December 2014 - 04:37

Jascha Marquez:

Zo ontzettend leuk dat jullie zijn geweest!! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben en een goede reis terug! Dit moeten we vaker doen!!

• 03 December 2014 - 08:40

Helen:

Idd heel leuk om alles te lezen en te volgen, heel veel plezier verder en geniet ervan samen!

• 03 December 2014 - 20:32

Luc En Chris:

amai het lijkt daar heel tof te zijn, geniet nog verder en bedankt dat je ons laat meegenieten via jullie blog