Van Loreto naar San Ignacio - Reisverslag uit San Ignacio, Mexico van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu Van Loreto naar San Ignacio - Reisverslag uit San Ignacio, Mexico van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu

Van Loreto naar San Ignacio

Door: Marleen Broeders

Blijf op de hoogte en volg Luciën en Marleen

28 November 2014 | Mexico, San Ignacio

We wilden vroeger opstaan vandaag om iets van de zonsopkomst te zien. Maar we waren alweer heel vroeg wakker, dus zijn we in het donker 500 meter naar de zee gelopen en hebben de hele zonsopkomst gezien. Prachtig. Daarna ontbijtje. Gisteren hebben ze de motoren laten wassen door een lokale drugsgebruiker en vanmorgen ontbeet hij mee. Daarna gingen we met de pet rond en ik denk dat hij vanmiddag een overdosis heeft gekregen, want van al het geld kon hij heel veel drugs kopen. Om een uur of negen rijden we weg. Eerst weer een stuk door de prachtige bergen en dan komen de baaitjes. Groen blauw water, geweldig mooi. We drinken koffie aan het strand, heel leuk. Dan rijden we een wat saaier stuk, dus kan ik effe bijslapen op de motor. Daarna gaan we lunchen in een klein industriestadje, met een kerkje ontworpen door Eiffel, net zoals de Eiffeltoren is de hele kerk gemaakt van plaatstaal wat met popnagels aan elkaar is gezet. Daarna rijden we nog een mooi stuk door de bergen, maar wel tegen de laaghangende zon in, wat het lastig maakt voor Luciēn. Daarna komen we in een oase terecht, prachtig. Allemaal palmbomen en water en prachtig licht door de neergaande zon. Elke dag besluiten we met wat te drinken bij de motoren. Er komen dan twee grote koelboxen tevoorschijn vol met drank. We zitten in een grappig hotel, niet luxe, wel gezellig. We eten met z'n allen, er komt van alles op tafel voor EUR 6,00 de man.

• 28 November 2014 - 09:06

Jascha Marquez:

Wat kun jij mooi schrijven zeg!!
    En wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie ook lekker kunnen genieten!!