Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Marleen Breoders

Blijf op de hoogte en volg Luciën en Marleen

12 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Begin 2012 gaf Ride-On Motortours aan definitief een motorkaravaan te organiseren van Alaska naar Vuurland. Deze reis zou 3 maanden in beslag nemen, dit was te veel voor ons, maar we hebben toen besloten om in Ecuador in te stappen en vervolgens naar Vuurland te rijden. Luciën heeft hiervoor een motor aangeschaft, een wat oudere Honda Africa Twin, zodat hij goed all-road zou kunnen rijden en zelf zou kunnen sleutelen. Hij heeft de motor uit elkaar gehaald, van alles er aan gedaan en weer in elkaar gezet. Hij heeft rekjes gelast etc. zodat alle bagage makkelijk mee zou kunnen. Op 31 augustus hebben we de motor in de container gezet in de Rotterdamse haven en als het goed is, is deze al in Ecuador gearriveerd. Al onze bagage zit al op de motor, het is heel raar om je tassen te pakken, terwijl wij zelf pas later weg gaan. Aanstaande woensdag, 16 oktober, vliegen we naar Quito Ecuador om vervolgens in 7 weken tijd naar Vuurland te rijden. We zijn heel benieuwd en hebben er heel veel zin in.

• 12 Oktober 2013 - 17:45

Mary:

Hey Marleen en Lucien, dit gaat opschieten, wat een reis gaan jullie maken, leuk om zo op de hoogte gehouden te worden. Heel veel plezier en geniet er lekker van. groetjes van ons

• 12 Oktober 2013 - 19:16

Natasja Soeterboek:

Wouw.... Wat een gave reis zeg. Een mooi avontuur gaan jullie tegemoet. Heel veel plezier en geniet er lekker van. Goede reis!!!

• 12 Oktober 2013 - 19:53

Wil Bazen:

Hoi Lucien en Marleen, een hele goede reis en geniet er lekker van
    groetjes Wil

• 12 Oktober 2013 - 19:59

Hilde:

Hai Marleen, jeetje wat gaat het snel zeg. Het is al bijna zover. 16 oktober. Heel veel plezier in deze reis, wat een uitdaging. Xx Hilde

• 12 Oktober 2013 - 20:23

Ria Dekkers:

Een goede reis en heel veel plezier toegewenst.Super gaaf om zo te kunnen reizen.grt

• 12 Oktober 2013 - 20:56

Gerry:

Nou Marleentje, ik ga jullie volgen hoor!!!! En ook missen. . . . . .:-)

• 12 Oktober 2013 - 22:21

Kim En Remon:

Hoi Marleen en Lucien, een hele goede reis geniet ervan!! Rij voorzichtig -:)
    We houden jullie in de gaten!
    Groetjes Kim en remon

• 14 Oktober 2013 - 10:33

Jantine Brokking:

He Marleen, wat een uitdaging. Een hele super mooie reis gewenst!!

• 14 Oktober 2013 - 16:25

Corry Van Geene:

Hoi Marleen en Lucien, wat een mooie reis gaat dat worden. Geniet er met volle teugen van en rij voorzichtig! Ik ga jullie volgen.

• 14 Oktober 2013 - 16:25

Carola Geerts:

Marleen en Lucien, Wat een mooie uitdaging. Ik ga jullie volgen. Een hele goede reis. Geniet er samen van! Carola

• 14 Oktober 2013 - 16:39

Angela Van Laarhoven:

Hoi Marleen,

Een fantastische reis. Heel veel plezier!!

• 14 Oktober 2013 - 19:47

Marie-jose:

Hoi Marleen en Lucien. Wij wensen jullie een hele mooie reis door zuid-amerika. Geniet er met volle teugen van. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Cees en Marie-jose

• 15 Oktober 2013 - 08:32

Jet Muis:

Lieve Leen en Luus hele fijne vakante. Geniet ervan maaar ben wel voorzichtig hoor !!! Ik zal jullie prachtige verhalen volgen. Ik kijk er nu al naar uit!!!

• 15 Oktober 2013 - 13:34

Hans Van Zandbeek:

Het is erg leuk dat je jullie reis zo kan volgen.
    Ik wil jullie veel plezier toe wensen ik hoop dat je leuke avonturen gaat beleven.

• 15 Oktober 2013 - 19:40

Henk Donders:

Hoi Marleen en Lucien, hele goeie reis en ga er van genieten dan gaan wij dat ook doen door jullie lekker te volgen. Groentjes fam Donders en poot van Sam

• 16 Oktober 2013 - 07:39

Cyril Hoefsloot:

Goede reis ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• 16 Oktober 2013 - 09:23

Igor Spierenburg:

Hej Lucien en Marleen! Veel plezier daar en geniet van alle avonturen, maar boven al: kom alsjeblieft heel terug!
    groeten en tot over 8 weken!
    Service team Panasonic

• 16 Oktober 2013 - 15:55

Marianne En Bert Van Heijst:

Hoi Marleen en Lucien,
    Heel veel plezier en geniet van al het moois wat op jullie afkomt!

• 16 Oktober 2013 - 16:30

De Bruintjes:

Lang gewacht, de dagen afgeteld en eindelijk is het nu zover. De welverdiende vakantie! Ga d'r lekker van genieten en we zullen jullie verhalen op de voet volgen. Dikke kus, van ons allemaal x

• 16 Oktober 2013 - 22:20

Peter En Nita:

Hallo Lucien en Marleen,
    Peter baalde ervan dat hij was vergeten Lucien nog even te bellen, dus bij deze namens hem heel veel plezier en geniet ervan.

• 18 Oktober 2013 - 00:12

Annemieke Van Dijk:

Hoi Marleen en Lucien, wat een mooie reis gaan jullie maken. Ik ga jullie volgen. Ben voorzichtig maar zeker ook genieten!!! Goede reis. Annemiek