Van Rio Grande naar Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu Van Rio Grande naar Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Luciën en Marleen Broeders - WaarBenJij.nu

Van Rio Grande naar Ushuaia

Door: Marleen Broeders

Blijf op de hoogte en volg Luciën en Marleen

30 November 2013 | Argentinië, Ushuaia

We zijn aangekomen bij de laatste officiële rijdag. Vandaag rijden we 220 km naar Ushuaia. We verwachten een saaie weg, maar dat is helemaal niet zo. De bossen beginnen juist weer en van de uitlopers (bergen) van de Andes zijn de toppen besneeuwd, we komen nog langs mooie meren en zien de laatste wilde lama’s. Onderweg drinken we koffie bij een bakkerij. We rijden met John, Bavo, Luc, Rens en Hans.
De afgelopen dagen had het gesneeuwd in Ushaia en gisteren nog spraken we een motorrijder die eergisteren door de sneeuw moest om in Ushaia terecht te komen. Vandaag is het echter heerlijk weer en hebben we het zelfs warm met al onze kleren die we aan hebben.
Rond half 3 komen we aan bij het hotel en drinken een pilsje om het te vieren. De gevoelens zijn gemengd, leuk om het gehaald te hebben. Zeker voor de mensen van de groep die in Alaska zijn begonnen, maar ook heel vreemd om te moeten stoppen. Wij zijn het motorrijden nog niet beu en zouden morgen zo verder willen rijden, maar ja rijdt voor 6 weken naar dit punt toe en nu zijn we er.
Vanuit de hotelkamer zien we de bergen en de baai.
Om 20.00 hebben we de laatste bijeenkomst, over het inschepen van de motoren overmorgen. We drinken met elkaar op het behaalde eindpunt. Daarna eten we met Bavo, Luc, Hans, Rens, Graig en John.

• 02 December 2013 - 00:42

Edwin:

Klasse, petje af!!!

• 02 December 2013 - 06:42

Marita:

Wat is dat snel gegaan zeg! Maar ook wat een avontuur! Geniet nog lekker na!
    Groetjes Marita

• 02 December 2013 - 08:07

Claudia :

Dat is snel gegaan Marleen! Maar wat een beleving. Iets om nog heel lang op terug te kijken. Goede en veilige reis terug!

• 02 December 2013 - 08:19

Maarten En Carlien:

Marleen, bedankt dat we jullie reis mee mochten beleven. Goede reis naar huis. Groeten Maarten en Carlien

• 02 December 2013 - 08:59

Annet Van Mook:

Zo de tijd is om gevlogen. Dat het nu al weer voorbij is. Het was wel erg leuk om jullie mooie reis zo te v olgen. Geniet nog even van jullie vakantie, en een goede reis terug. Groetjes Annet★★★

• 02 December 2013 - 10:41

Laura En Jan De Kruijf:

Ook wij willen Marleen hartelijk danken voor de leuke reisverslagen en prachtige foto,s en kijken uit naar de ongetwijfeld spannende verhalen van hans.
    Een goede en veilige terugreis gewenst.
    Groetend,
    Laura en Jan